"La verdadera educación consiste en obtener lo mejor de uno mismo. ¿Qué otro libro se puede estudiar mejor que el de la Humanidad?"
Mahatma Gandhi

divendres, 16 de desembre del 2011

Portals educatius

A l'última classe de GTIC, dimarts 13 de desembre, vam conèixer i analitzar dues webs d'aprenentatge: xtec i edu365. La classe va començar en una breu introducció de les dues pàgines web però, l'activitat d'aquesta sessió va consistir en navegar-les i explorar-les. Xtec és una web per professors i educadors. En canvi, edu 365 és una web pels alumnes i pares.

                          
                          

Després de navegar per aquestes dues pàgines webs, havíem de decidir l'apartat d'alguna de les dues pàgines web per tal d'exposar-lo a l'última classe de GTIC del 22 de desembre. La Beatriz Rovira i jo, hem decidit exposar i parlar sobre "projectes en xarxa" de la web de xtec.

Posteriorment vam comentar el treball del bon comunicador. Aquest treball consisteix en seguir, analitzar i descriure a un bon comunicador. Hem de mirar el seu bloc, el seu Twitter, hem de crear un Prezi, un Glogster, etc. Per tant, hem de fer servir tota mena de suport de les TIC. A partir d'aquest treball coneixerem més profundament la carrera professional d'un bon comunicador.

Va sortir un grup que treballaven en Victor Amela. Vam comentar les seves entrades, els diferents recursos que utilitzaven per seguir aquest comunicador, les característiques millorables i aquelles excel·lents, etc. 
El meu grup estem treballant i seguint el Quim Monzó. Seguidament us deixo el nostre bloc per si us interessa llegir el nostre seguiment: http://www.quimmonzocomunicador.blogspot.com/.


Aquesta sessió la vam acabar amb unes enquestes. Vam puntuar i avaluar els diferents professors que tenim a les assignatures. Vam respondre diferents preguntes sobre el nivell d'aprenentatge que hem aconseguit, el tracte que hem rebut, el material que s'ha utilitzat...Un qüestionari totalment anònim i individual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada